1$ = 0 AMD 1€ = 0 AMD

5 կիրառական խորհուրդ՝ ծխելը թողնել ցանկացողների համար

Մենք շնորհավորում ենք ձեզ. դուք վերջապես որոշել էք թողնել ծխելը։ Առանց ծխախոտի անցկացրած առաջին օրերը կարող են բարդ լինել, սակայն այս 5 խորհուրդները կօգնես ձեզ հաջողությամբ հաղթահարել այդ օրերը և մեկընդմիշտ ազատվել այդ սարսափելի սովորությունից։


1. Ծխելը թողնելու ծրագիր կազմեք
Մինչև թողնելը մանրամասն ծրագրեք, թէ ինչ պետք է անեք թողնելուց հետո, որպեսզի կրկին չսկսեք ծխել։ Մտածեք ծխախոտից ազատվելու ձեր պատճառները, գրի առեք դրանցք և պարբերաբար ընթերցեք, ինչպես նաև թողնելու կոնկրետ օր որոշեք։ Անդադար հիշեցրեք ձեզ չծխելու ֆինանսական և առողջական օգուտների մասին։ Չկա այնպիսի ծրագիր, որը օգնում է բոլոր մարդկանց։ Ամեն մարդ իր համար պետք է այդ ծրագիրը կազմի։ Դուք նույնպես այդպես արեք. կարևորը, որ մշտապես մոտիվացված լինեք։

2. Զբաղեցրեք ինքներտ ձեզ
Զբաղվածությունը հինալաի եղանակ է ծխախոտի մասին մոռանալու համար։ Զբաղված ժամանակ դուք կկարողանք չմտածել ծխախոտի մասին և հաղթահարել ծխելու ցանկությունը։ Ինչպես ցույց են տալիս հետազոտությունները, մարդիկ ծխելու մեծ ցանկություն են ունենեմ թողնելուն հաջորդող 4 օրերի ընթացում։

Եթե կարողանաք չծխել այդ օրերի ընթացքում, ապա մեծ է հավանականությունը, որ այլևս երբեք չէք ծխի։ Իսկ այդ ցանկությունների պայքարելու համար կարող է մաստակ ծամել, արևածաղկի սերմեր ուտել, ինչպես նաև խորը շունչ քաշելով հանգստանալ։
3. Խուսափեք ծխելու ցանկություն առաջացնող վայրերից և մթերքներից
Ազատվեք կրակայրիչներից, մոխրամաններից և ծխախոտի բոլոր պահուստներից
Խուսափեք սուրճից, դրա փոխարեն ջուր խմեք
Չծխող ընկերների հետ ժամանակ անցկացրեք
Գնացեք այնպիսի վայրեր, որտեղ արգելված է ծխելը
Խուսափեք այն բոլոր վայրերից, որտեղ սովորաբար ծխել էք

4. Դրական մտածելակերպ պահպանեք
Ծխելը թողնելու գործընթացը չափազանց բարդ է։ Այն երկար ժամանակ է պահանջում, այդ իսկ պատճառով թողնելուց մի մտածեք որ այլևս չէք ծխի ողջ կյանքի ընթացքում։ Աշխատեք ավելի կարճ ժամկետներով, փորձեք չծխել 1 օր, հետո 1 շաբաթ և այդպես շարունակ։ Նաև պարգևատրեք ինքներտ ձեզ չծխելու համար։ Եթե հանկարծ ծխեք, մի հիասթափվեք։ Մտածեք այն մասին, թէ ինչը ստիպեց ձեզ կրկին ծխել։ Կրկին ծանրութեթև արելք ձեր քայլերը և թողնելու համար նոր օր որոշոք հաջորդ ամսում։
5. Օգնություն խնդրեք հարազատներից
Այդ դժվար գործընթացի ընթացքում օգնություն խնդրեք հարազատներից։ Ասեք նրանց, թէ որ օրվանից էք պատրաստվում թողնել ծխելը։ Թույլ տվեք որ օգնեն ձեզ և հեռու պահել կրկին ծխելու բերկրանքից։

loading...
Լրահոս
Սարգսյանների օրը, Գասպարյանի փոփոխություններն ու սպառնալիքները՝ լրագրողների հասցեին Բանակից խուսափած հայերը Բելառուս մեկնելուն պես կարող են ձերբակալվել. զգուշացնում է ՌԴ հյուպատոսը. Sputnik Օբամեյանգը հրաժեշտ է տվել Բորուսիային Երեւանի կենտրոնում ապօրինի կառույցն ապօրինի օրինականացրել են. ավագանին դատախազին է դիմել.Armtimes.com Թեստ. ինչ են պատմում Ձեր երազները Ձեր մասին Ինչպե՞ս հասկանալ, որ Նա հարմար է քեզ՝ որպես ամուսին Արմեն Սարգսյանը վստահեցնում է, որ ծանոթ է Հայաստանի խնդիրներին Ստամոքսի բորբոքման դեմ պայքարող տնական միջոցներ ՌԴ-ի կողմից Ադրբեջանին զենքի վաճառքի մասին լուրերը տեղեկատվական դիվերսիա են Մահացել է Իտալիայի հավաքականի նախկին գլխավոր մարզիչը Մազերի դիմակ, որը խթանում է մազերի աճը և պայքարում թեփի դեմ 2017-ի ընթացքում հանրապետության դպրոցների 70 տոկոսում ներդրվել է պարտադիր երրորդ օտար լեզվի առարկան Ուրախ եմ, որ ես ու Մխիթարյանը դարձյալ նույն թիմում ենք.Օբամեյանգ Ֆրանսիայի նախագահը հայկական կազմակերպությունների ընթրիքին ներկայացել է անմոռուկը կրծքին 5 հոգեբանական նշան, որ դուք դեռ երկար միասին կլինեք Գորիս-Սիսիան ավտոճանապարհին գետնաբուք է, Ախուրյանի և Աշոցքի ավտոճանապարհներին ձյուն է տեղում Արմեն Սարգսյանը պատրաստվում է ՀՀ Նախագահ Սերժ Սարգսյանի հետ հանդիպմանը Գագիկ Ծառուկյանը 30 միլիարդ դրամ կներդնի Ծաղկաձորում նոր մարզահամալիրի կառուցման համար Օբամեյանգը պաշտոնապես տեղափոխվեց «Արսենալ» Մոսկվան ջանքեր է գործադրում Լեռնային Ղարաբաղում ԵԱՀԿ առաքելության ընդլայնման ուղղությամբ. Զախարովա ՀՀԿ-ի ներսում դժգոհություն է հասունացել Պարտադիր հնդկաձավար ուտելու պատճառներ Հրդեհ Ստեփանավան քաղաքում Երիտասարդ զույգը բնակարանի պատի մեջ այսպիսի տուփ գտավ. տեսնելով դրա պարունակությունը՝ չեք կարողանա զսպել ձեր արցունքները (տեսանյութ) Գայլերի ոհմակի հարձակման հետևանքով ստացած վերքերից այծյամը սատկել է